3 de des. 2011

GALETES DECORADES PER LA PETITA LAIA



...va pesar 3900g, i pel què diuen, es va fer esperar d'allò més! El part va ser llarg i pesat però va valdre la pena només per veure els seus "mofletes" i les seves manetes en miniatura estirant-se a càmara lenta...




Suposo que se'm veia a la cara, i quan la seva mare em va dir si la volia agafar en braços...oixxx! Tan petita i tan fràgil, la sensació de tenir una cosa tan menuda als braços és una passada...

Per la ocasió vaig fer aquestes galetes... espero que amb elles, la mare recuperi les forces ben aviat!

Des d'aquí, enhorabona a tota la família! ;)



Les galetes, una vegada més són les cookies de mantega de mantega i la decoració està feta amb glassejat i fondant per la carona de les nenes.

5 comentaris:

  1. que bonitas galletas y ademas buenas,un perfecto regalo

    ResponElimina
  2. Mmmmm, moníssimes i suposo que bones, la pinta que tenen...
    Ves practicant amb el tortell de Reis, que jo ja em vaig donar per vençuda!

    ResponElimina
  3. MontseCarvajal10.12.11

    quina monada, Laia!!! Ets una artista!

    ResponElimina
  4. Encantada d'haver-te conegut a la "Quedada blogeras reposteras@!! Ja me tens per aquí, per cert, alguna recepta de les teves caurà!!
    Un petonet guapa

    ResponElimina
  5. Anònim11.12.11

    Ha sido un gusto conocerte en la quedada bloguera de hoy, un saludo y me gustan mucho tus recetas!

    ResponElimina